xml

.

14 Mart 2013 Perşembe

Türk Telekom ve İŞKUR'dan iş garantili eğitim

Türk Telekom, Türkiye İş Kurumu (İŞKUR) ile işbirliği yaparak 946
gence eğitim verecek.

İŞKUR'un İşbaşı Eğitim Programları kapsamında gerçekleştirilecek
'Stajyer Eğitim Projesi' ile iletişim sektörünün kalifiye eleman
ihtiyacı karşılanacak. Proje kapsamında eğitim alacak gençlerden
473'ü, Ağustos 2013'ten itibaren Türk Telekom'da tekniker olarak
istihdam edilecek.

Türkiye'de işsizliğin azaltılması, istihdamın artırılması amacıyla
çalışmalar gerçekleştiren İŞKUR ile işbirliğine giden Türk Telekom,
işsizliğin azaltılması için yürütülen çalışmalara, hayata geçireceği
eğitim programıyla destek verecek. Türk Telekom'un 12 Bölge
Müdürlüğü'nde 6 ay sürecek işbaşı eğitimlerine katılacak adaylar, 2
bin 500 kişi ile yüz yüze yapılan görüşmeler sonucu tespit edildi.

Türk Telekom İnsan Kaynakları, Destek ve Regülasyon Başkanı Şükrü
Kutlu, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, "Türk Telekom, tecrübe ve
bilgi birikimini gelişmiş teknolojiyle harmanlayan, Türkiye'yi en yeni
teknolojilerle tanıştırmayı gelenek edinmiş bir şirket. İŞKUR'la
hayata geçirdiğimiz bu proje ile de sektörün ve ülkemizin geleceğine
yatırım yapmayı hedefliyoruz." dedi. Özelleştirmenin ardından 10 bin
kişiye istihdam sağlayan Türk Telekom'un, telekomünikasyon sektörünün
istihdam lideri ve teknoloji okulu olduğunu vurgulayan Kutlu, "Proje
kapsamında Türkiye'nin her yerinde telekomünikasyon sektörüne kalifiye
eleman yetiştiriyoruz. Ayrıca bu gençlerimize yaşadıkları illerde iş
olanağı sağlıyoruz." diye konuştu.

Türkiye İş Kurumu Genel Müdürü Dr. Nusret Yazıcı da kuruma kayıtlı
işsizlerin mesleki deneyim kazanmalarını istediklerini kaydetti.

0 yorum :

Yorum Gönder